Zaštita privatnosti korisnika

U ime LA CARTA DOO BEOGRAD obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni LA CARTA DOO BEOGRAD (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem saju.



Dostava robe


Isporuka na teritoriji Republike Srbije
Dostava online porudžbina na sajtu www.lacarta.rs vrši se na dva načina, kurirskom službom ili ličnim preuzimanjem u radnji.


Preuzimanje u radnji:


Ukoliko želite lično da preuzmete svoju porudžbinu, prilikom poručivanja potrebno je odabrati opciju PREUZIMANJE U RADNJI.


Preuzimanje se vrši u našoj knjižari na adresi Bulevar Despota Stefana 43, 11060 Beograd


Poruku obaveštenja da je paket spreman za preuzimanje dobićete na email. U radnji je potrebno da zaposlenom pokažete potvrdu porudžbine sa brojem poružbine u elektronskoj ili štampanoj formi. Rok za preuzimanje je 15 dana, po isteku roka porudžbina se stornira a novac vraća na račun kupca.


Isporuka kurirskom službom

Naše pošiljke u Srbiji šaljemo kurirskom službom CITY EXPRESSA. Cena isporuke je u skladu sa cenovnikom kurirske službe.
Uobičajeno vreme dostave je dva do pet radnih dana od trenutka poručivanjaDo odstupanja i produženja može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik ili prodavac nije mogao da utiče.
Dostava se vrši radnim danima od 8:00 do 16:00 sati. Za dostavu je moguće odrediti i drugu adresu od one na kojoj stanujete, npr. adresu radnog mesta. Isporuka se ne vrši subotom i nedeljom.
Ukoliko primalac nije na adresi, a po prijemu obaveštenja o pokušaju dostave, kurirsku službu možete nazvati na broj koji će biti naveden na obaveštenju i dogovoriti se o mestu i vremenu dostave koje Vam najviše odgovara.
Sve artikle pakujemo u originalnu, zaštićenu ambalažu kurirske službe, kako bi Vam proizvodi došli u stanju u kakvom smo Vam ih i poslali. Trošak pakovanja ne naplaćujemo, bez obzira koji ste način plaćanja odabrali.
Kupac je u obavezi da obezbedi tačan iznos otkupnine.
Kurirska služba CITY EXPRESS koju koristimo za dostavu paketa, ne vrši isporuku na teritoriji Kosova i Metohije.U specifičnim okolnostima kurirska služba zadržava pravo da isporuku ne vrši u zatvorenom prostoru ukoliko postoji procena da zdravlje kurira može biti ugroženo.
Status pošiljke
Status pošiljke možete proveriti pozivom na info telefon 011 454 0900 svakog radnog dana i subotom u periodu od 09-16h.


Neisporučeni paketi


Ukoliko paket ne bude isporučen, prodavac zadržava pravo da stornira porudžbinu bez ponovljenog slanja. Ukoliko je izvšeno plaćanje karticom ili uplatnicom, kupcu će biti izvršen povraćaj novca na karticu ili račun koji dostavi email-om.



Politika reklamacije


Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda


Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 88/2021).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za prijavu oštećenja u transportu je 24h od prijema paketa.


Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.


Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije. Rok od 15 dana prekida se dok se potrošač izjasni o predlogu prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni najkasnije 3 dana od prijema odgovora prodavca. Rok za rešavanje moze da iznosi najviše 18 dana.
Ukoliko se u propisanom roku kupac ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova. Trgovac je dužan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova putem tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora.


Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:


1.  Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu reklamacije@lacarta.rs.


Obavezno navedite sledeće podatke:


• ime i prezime
• e-mail adresu
• broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
• poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije


2.  Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.


3.  Nakon što reklamirana roba stigne u naše prostorije i izvrši se provera opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.


 


Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično u nekoj od prodajnih objekata Knjižara La Carta doo Beograd.
Izjava o povraćaju sredstava u slučaju plaćanja platnim karticama.
U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, Knjižare La Carta se obavezuju da izvrše povrat sredstava Kupcu.
U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Knjižare La Carta su u obavezi da povraćaj izvrše isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice.


Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.


Za kupce iz inostranstva troškovi zamene i povraćaja artikala idu na teret kupca.
Obaveštenje o prijemu i mestu reklamacije možete preuzeti ovde.
Obrazac reklamacionog zahteva možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o mogućem rešavanju sudskih sporova možete preuzeti ovde.



Povraćaj sredstava


U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, LA CARTA DOO BEOGRAD je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.



Izjava o PDV-u


PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova